Total Pageviews

Tuesday, January 13, 2015

Finally! Noen snakket litt med henne! Mandy met her family due to this post in a small little blog! Endelig Mandy Bjordal møtet hennes Norske slektninger! Og, Nei! Vi har ikke gitt øpp! i 2015 Vi svinger tilbake!


Jeg ønsker a dele nyheter har med dere, og å skrive litt på Norska.. Norsk.. ha!ha! ha!

Kanskje du lærer meg språk. Jeg bor i utland nå. Jeg foretrekker å huske Norsk! Ååå! Jeg husker AdmiralP!

"Kan du øsnker å snakke litt med meg?"
https://www.youtube.com/watch?v=xledev-_Css
Dette skal jeg skrive om neste gang!

Nyheter! Nyheter!

Endelig Mandy skjenne hennes familia i Norge!


Jet skrev om Mandy Bjørdal forfatter i USA. http://bliikonya.blogspot.co.at/2012/11/if-i-were-mandy-bjordals-relation-in.html

Det vise om at 195 folk har lest dette artikel har i mi blog.  Mandy ble født, og øppvøkst i Uganda, men har bodde i Kenya. Hun hadde ikke besøkt Norge. 

Etter at vi delet hennes interressant historien om hvordan umulig det var å få kontakt med hennes stefamilia så besøkte hun noen av dem i USA!

Mandy ble så øverrasket da hun fikk brev fra Norge! Hele familien besøkt Elvis Presleys hjemme sammen, og de reiste sammen.

No comments:

Post a Comment